Y.Wang

Zeer snel en goed geholpen. Ik heb in het weekend contact opgenomen en ben de volgende dag direct terug gebeld (zondag). Joost was duidelijk en heb goed uitleg en advies gekregen over de... Zeer snel en goed geholpen. Ik heb in het weekend contact opgenomen en ben de volgende dag direct terug gebeld (zondag). Joost was duidelijk en heb goed uitleg en advies gekregen over de vervolgstappen.
Bij de zitting heeft Martijn mij goed bijgestaan en kan ik mijn rijbewijs sneller dan verwacht terug krijgen!
De kosten worden ook vooraf aangegeven zodat jij niet met verrassingen achteraf komt te staan.

Bram

Duidelijk, vlot en goed geregeld.

Thomas

Heel dankbaar voor de bijstand van deze advocaten!

Rene Groeneweg

Mijn rijbewijs was ingevorderd zaterdag ochtend uit de nachtdienst en gelijk contact om 9.00 met advocaat t . Hamleers en moet zeggen een vakman en super snel en zo avond had hij alles al opgestuurd... Mijn rijbewijs was ingevorderd zaterdag ochtend uit de nachtdienst en gelijk contact om 9.00 met advocaat t . Hamleers en moet zeggen een vakman en super snel en zo avond had hij alles al opgestuurd en deze donderdag krijg mijn rijbewijs al dat is 2 dagen en 3 werkdagen super snel raad hem zeker iedereen aan . Top advocaat die komt er wel

Jeffrey

Joost Antonides echt een top advocaat binnen 1 week mijn rijbewijs terug!

Dhr. Bakker

Zeer snelle en nette service

Tycho

Goed geholpen door een vakkundig persoon!

Jaimy B

Ingevorderd.nl heeft mij heel goed geholpen met het terug krijgen en behouden van mijn rijbewijs.
Vriendelijk en altijd goed contact over de zaak gehad.
Zeker een aanrader